حمله پهپادی ارتش به زیرساخت‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 13:52
ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان حمله پهپادی به زیرساخت‌های نظامی در سرزمین‌های اشغالی، مخازن سوخت و محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان جنگنده‌های دشمن در فرودگاه بن گوریون را هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی ارتش در اطلاعیه شماره ۳۷ اعلام کرد: سحرگاه امروز(شنبه)، پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیر ساخت‌های نظامی رژیم صهیونی در سرزمین‌های اشغالی، مخازن سوخت و محل استقرار هواپیماهای سوخت‌رسان جنگنده‌های دشمن در فرودگاه بن گوریون را هدف حملات خود قرار داد.

ارتش در این اطلاعیه یادآور شده: با وجود سانسور شدید دشمن صهیونی، حملات متعدد ارتش و سپاه به تأسیسات نظامی رژیم اشغالگر قدس، سوخت‌رسانی به هواپیماهای نظامی، امور فرودگاهی و پروازهای فرودگاه بن گوریون و هم‌چنین نقل و انتقال نیروهای نظامی را با اختلال جدی مواجه کرده و منجر به جابه‌جایی نیروها از طریق راه آهن شده که می‌تواند جان غیر نظامیان را به مخاطره بیاندازد.

در این اطلاعیه تأکید شده بانک جامع و متعدد اهداف در سرزمین‌های اشغالی، دستان بلند نیروهای مسلح را برای تداوم حملات پهپادی باز کرده و این عملیات و ضربات مهلک به دشمن در عمق اراضی اشغالی و تا رفع تهدید از ملت عزیز ایران با قدرت ادامه خواهد داشت.

فرودگاه بن گوریون، علاوه بر استقرار تانکرهای سوخت رسان و مخازن سوخت، مقر یگان‌های ویژه و تاسیسات نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونی است و در مجاورت آن صنایع هوایی و مراکز تعمیر و نگهداری جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر مستقر است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.