دلنوشته کارگردان سینما برای این روزهای وطن

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 02:57
یک کارگردان سینما، برای این روزهای وطن یادداشتی نوشت و تاکید کرد: بی‌وطنانِ بی‌هنر در این جنایات، بدون شک سهیم هستند.
 
دلنوشته روح الله حجازی برای این روزهای وطن
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،متن یادداشت روح الله حجازی به این شرح است : 
 
کمک‌ها از راه رسید و مرز میان وطن و بی‌وطن مشخص شد. بالاخره زدند و شب‌های انتظار به سرآمد و روزها و شب‌های‌مان در شوک و حیرت و خشم و بغض و آه و گریه در هم آمیخت. گویی در میانه‌ی صحنه‌های فیلم‌ها و سریال‌هایی هستیم که پیش‌تر دیده بودیم و حالا خودمان نقش‌های اصلی و فرعی قهرمان و ضد قهرمان داستان را بازی می‌کنیم. 
 
هضم آنچه بر ما گذشت اصلا در این مجال قابل وصف نیست. من خود به چشم خویشتن شاهدِ شهادت مردم بی‌گناه وطن بودم. 
 
ما خود منتقد وضع موجود در این سرزمین بودیم، ولی آخر آدم‌ها هر چقدر هم بی‌وطن باشند، داغ‌ِ دختران میناب را چگونه می‌توانند تاب بیاورند؟!
 
که بی‌وطنانِ بی‌هنر در این جنایات بدون شک سهیم هستند. کافی است در تنهایی‌شان برای لحظه‌ای به نگاه خیره‌ و مظلوم کودکان بی‌گناه چند ماهه و چند روزه‌ی وطن چشم بدوزند.
 
در هر کجای دنیا که هستیم باشرف و باوطن زندگی کنیم که عـمر کوتاه است و تاریخ درباره‌ی همه ما قضاوت خواهد کرد. خدا عاقبت همه‌ ما را ختم بخیر کند.
 
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.