هشدار نیروهای مسلح ایران به امارات

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 00:50
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص)گفت:به کشور امارات هشدار می‌دهیم درصورت تجاوز مجدد از آن کشور به جزایر ایرانی،نیروهای مسلح ایران امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرارخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابراهیم ذوالفقاری» سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم که مبدأ هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می‌دهیم.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) تصریح کرد: به کشور امارات هشدار می‌دهیم در صورت تجاوز مجدد از مبدأ آن کشور به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران رأس الخیمه‌ کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.