سال ۱۴۰۵ خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان صهیونی و آمریکایی خواهد کشید

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 00:31
اراک- استاندار مرکزی گفت: سال ۱۴۰۵ نقطه پایانی بر دشمنی‌ها و پلیدی‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ملت ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی زندیه‌وکیلی با اشاره به فرازونشیب‌های سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: سال گذشته بسیار پر فراز و نشیبی بود.

وی افزود:در سالی که گذشت جنگ ۱۲ روزه و متأسفانه اتفاقات دی‌ماه را داشتیم، جنگ تحمیلی رمضان رخ داد و پیشوا و رهبر عزیزمان را از دست دادیم و به شهادت رسید.

وی افزود: سالی که گذشت علیرغم اینکه در ابتدای سال «سرمایه‌گذاری برای تولید» نام گرفته بود و عزم راسخی بر خدمتگزاران مردم استان برای تولید، عمران و آبادی پیش‌بینی شده بود و اقدامات خوبی هم انجام شد، اما بدخواهان و بداندیشان به این مملکت و خائنین و فریب‌خوردگان چوب لای چرخ صنعت و تولید و توسعه گذاشتند.

زندیه‌وکیلی با تأکید بر تداوم فعالیت‌های استان در شرایط سخت تصریح کرد: استان مرکزی در کنار همه اتفاقات بد و ناگوار و دلخراش و غم‌بار سال گذشته به حرکت تولیدی و توسعه‌ای خودش ادامه داد.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال نو ابراز امیدواری کرد: انشاالله سال جدید، سالی باشد پر از اتفاقاتی که برای مردم و میهن و استان عزیز ما خوب است. انشاالله سالی باشد که ما در این سال بتوانیم به تمامی اهداف توسعه‌ای خودمان در استان برسیم و سال پیروزی ملت عزیز و همیشه در صحنه و پرافتخار ایران اسلامی و استان مرکزی باشد.

استاندار مرکزی تأکید کرد: انشاالله سال ۱۴۰۵ خط بطلانی بکشد بر تمامی دشمنی‌ها و پلیدی‌ها که توسط دشمنان صهیونی و آمریکایی با ملت ایران شد. و سالی که شروع می‌کنیم پر از موفقیت برای تک تک مردم ایران عزیز و اسلامی و مردم استان مرکزی باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.