به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی زندیهوکیلی با اشاره به فرازونشیبهای سال ۱۴۰۴ اظهار کرد: سال گذشته بسیار پر فراز و نشیبی بود.
وی افزود:در سالی که گذشت جنگ ۱۲ روزه و متأسفانه اتفاقات دیماه را داشتیم، جنگ تحمیلی رمضان رخ داد و پیشوا و رهبر عزیزمان را از دست دادیم و به شهادت رسید.
وی افزود: سالی که گذشت علیرغم اینکه در ابتدای سال «سرمایهگذاری برای تولید» نام گرفته بود و عزم راسخی بر خدمتگزاران مردم استان برای تولید، عمران و آبادی پیشبینی شده بود و اقدامات خوبی هم انجام شد، اما بدخواهان و بداندیشان به این مملکت و خائنین و فریبخوردگان چوب لای چرخ صنعت و تولید و توسعه گذاشتند.
زندیهوکیلی با تأکید بر تداوم فعالیتهای استان در شرایط سخت تصریح کرد: استان مرکزی در کنار همه اتفاقات بد و ناگوار و دلخراش و غمبار سال گذشته به حرکت تولیدی و توسعهای خودش ادامه داد.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال نو ابراز امیدواری کرد: انشاالله سال جدید، سالی باشد پر از اتفاقاتی که برای مردم و میهن و استان عزیز ما خوب است. انشاالله سالی باشد که ما در این سال بتوانیم به تمامی اهداف توسعهای خودمان در استان برسیم و سال پیروزی ملت عزیز و همیشه در صحنه و پرافتخار ایران اسلامی و استان مرکزی باشد.
استاندار مرکزی تأکید کرد: انشاالله سال ۱۴۰۵ خط بطلانی بکشد بر تمامی دشمنیها و پلیدیها که توسط دشمنان صهیونی و آمریکایی با ملت ایران شد. و سالی که شروع میکنیم پر از موفقیت برای تک تک مردم ایران عزیز و اسلامی و مردم استان مرکزی باشد.












