پیام وزیر ارشاد برای نوروز و عید فطر

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 20:50
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز و عید فطر نوشت: «وظیفه هر یک از ما در این گذرگاه حساس، پاسداری از روحیه تاب‌آور خویش و اطرافیان است.»

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، در متن پیام سیدعباس صالحی چنین آمده است:

«بهار طبیعت، همواره نویدبخش تحولی ژرف در کالبد هستی است و ملت سرافراز ایران نیز، در این چرخه ابدی، در آستانه بهاری دیگر ایستاده است؛ بهاری که از یک سو با  ترنم رحمانی عید سعید فطر و از سوی دیگر با عطر شهدای وطن آمیخته و یادآور ایستادگی بی‌بدیل فرزندان این آب و خاک است.

در این هنگامه پرشکوه، پیوندی ناگسستنی میان دل‌هایمان موج می‌زند و همبستگی مثال‌زدنی، چون ریسمانی زرین، تار و پود هویت ایرانی-اسلامی ما را به هم گره می‌زند.

وظیفه هر یک از ما در این گذرگاه حساس، پاسداری از روحیه تاب‌آور خویش و اطرافیان است؛ چرا که افزایش تاب‌آوری اجتماعی، سپری است مستحکم در برابر این دشمن زبون.

پیروزی بر دشمن ایران‌ستیز، نه تنها در جنگ موشک‌ها و پدافندهای استوار، که در قلب‌های امیدوار و سرشار از غروری تجلی می‌یابد که بر عهد دیرین خود با خاک پاک ایران، پایدار مانده‌اند.

در آغاز  سال نو و تحویل تقویم، دلتنگ رهبر شهید انقلاب، دعای «یا مقلب القلوب و الابصار» ایشان و یاران شهید ایران هستیم؛ اما با این حال، با قلبی آکنده از امید و روحی بلند، سال نو را با ندای «حول حالنا الی احسن الحال» آغاز می‌کنیم.

باشد که این سال، سال شکوفایی بیش از پیش این سرزمین کهن و سربلندی مردمانش باشد، به یاد و نام او و مدد خون‌های پاک به ناحق ریخته‌شده، که راه را روشن می‌کند.»

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.