پزشکیان خطاب به استانداران:مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 15:10
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست. تأمین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در ایکس نوشت: استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست. تأمین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید.

پزشکیان افزود: گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. از همه شما که ‎#پای_کار_مردم هستید، قدردانی می‌کنم

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.