جاده کندوان یکطرفه شد؛ ترافیک سنگین در راه‌ها

خبرگزاری مهر جمعه 29 اسفند 1404 - 12:22
ساری - مسیر شمال به جنوب محور کندوان و آزادراه تهران - شمال برای تخلیه بار ترافیکی مسدود و این محور یکطرفه شد.

علی صادقی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به یکطرفه شدن محور کندوان اعلام کرد: محورهای کندوان، هراز و سوادکوه در مسیر جنوب به شمال با ترافیک نیمه‌سنگین تا سنگین مواجه هستند.

وی از وضعیت پرحجم ترافیک در محورهای اصلی شمال کشور خبر داد و تاکید کرد: رانندگان در مسیرهای شمالی با رعایت نکات ایمنی و برنامه‌ریزی مناسب سفر کنند.

وی افزود: بررسی وضعیت ترافیکی امروز ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه نشان می‌دهد محور کندوان در مسیر جنوب به شمال، حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های دزدبن و مرزن‌آباد با ترافیک نیمه‌سنگین تا سنگین مواجه است و محور هراز از آب اسک تا گزنک شرایط مشابهی دارد و محور سوادکوه در محدوده‌های درون شهری زیراب و پل سفید ترافیک نیمه‌سنگین تا سنگین گزارش شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: این اطلاعات از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش همکاران گشت راهداری ثبت شده و از رانندگان خواست با احتیاط کامل رانندگی کنند و در صورت امکان زمان سفر خود را متناسب با شرایط ترافیکی تنظیم کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.