گلایه‌های تند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال

همشهری آنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 00:18
حجت کریمی، مدیرعامل سابق استقلال، از بی‌توجهی این باشگاه به یکی از پیشکسوتان انتقاد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاهرخ بیانی، ستاره سابق فوتبال ایران، در اواسط اسفند ماه به دلیل درگیری با بیماری قند خون در بخش ICU بستری و پس از حدود یک هفته از بیمارستان مرخص شد اما تنها دو روز بعد بار دیگر به دلیل وخامت حال خود تحت نظر قرار گرفت. با این حال مسئولان باشگاه استقلال در این مدت پیگیر احوال این پیشکسوت باسابقه خود نبوده‌اند که این موضوع گلایه تند حجت کریمی با به دنبال داشته استگ

حجت کریمی که با خبرگار ما صحبت می‌کرد، گفت: شاهرخ بیانی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود و انتظاری که وجود داره این است که وقتی بازیکنی با این اهمیت و سابقه دچار مشکلی می‌شود، باشگاه نسبت به او مسئولانه عمل کند و پیگیر احوال و شرایط وی باشد.

او در ادامه گفت: در چنین مواقعی بحث مالی مطرح نیست، بلکه موضوع این است که باشگاه باید خودش را در این زمینه مسئول بداند و برای پیشکسوتانی مثل شاهرخ بیانی که همیشه چهره‌ای بزرگ و ویژه در این باشگاه بوده و سابقه قهرمانی آسیا دارد و یکی از بازیکنان اصلی تالار افتخارات باشگاه استقلال محسوب می‌شود، ارزش قائل شود.

مدیرعامل سابق استقلال در پایان با اشاره به برخورد باشگاه با این پیشکسوت گفت: در شرایطی که آقای بیانی که در بستر بیماری بود، متاسفانه باشگاه پیگیری خاصی انجام نداد و این باعث تاسف است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.