مالکان خودروهای آسیب‌دیده آتش‌سوزی اهواز به آتش‌نشانی مراجعه کنند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 23:48
اهواز - شهرداری اعلام کرد: مالکان خودروهای آسیب‌دیده در حریق پارکینگ طالقانی فردا برای تشکیل پرونده به سازمان آتش‌نشانی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرداری اهواز در اطلاعیه‌ای از مالکان خودروهای آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی پارکینگ طالقانی خواست برای تشکیل پرونده و ارائه مستندات اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: حسب دستور شهردار اهواز، مالکان خودروهای آسیب‌دیده باید روز پنجشنبه ۲۹ اسفندماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ با در دست داشتن مدارک خودرو به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مراجعه کنند.

محل مراجعه این افراد بلوار آیت‌الله بهبهانی، جنب مصلی مهدیه اهواز اعلام شده است.

هدف از این فراخوان، بررسی میزان خسارت خودروها و انجام فرایندهای لازم برای جبران خسارات اعلام شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.