رژیم صهیونی با حمله به آرامکو درپی ایجاد فتنه است

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 21:41
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با حمله به زیرساخت های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو به ایران اتهام بزند.

رژیم صهیونی با حمله به آرامکو درپی ایجاد فتنه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا گفت: همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد و مسئولیت آن را رسما می پذیرد و اعلام می نماید.

به گفته او و برابر اخبار دریافتی، رژیم صهیونیستی قصد حمله به زیرساخت های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو را دارد که سوابق شرارت های رژیم برای متهم سازی ایران و ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه مؤید این نیت پلید است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.