تمدید مهلت حذف و اضافه نیمسال دوم دانشگاه تهران پس از تعطیلات نوروز

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 18:16
معاونت آموزشی دانشگاه تهران از ایجاد فرصت مجدد برای حذف و اضافه واحدهای درسی دانشجویان در فروردین‌ماه ۱۴۰۵ خبر داد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران از مهلت مجدد انجام حذف و اضافه نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ پس از تعطیلات نوروز خبر داد. 

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه این معاونت آمده است: با توجه به درخواست‌های مکرر و به منظور مساعدت با دانشجویانی که در مهلت مقرر موفق به انجام حذف و اضافه نشدند به اطلاع همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌رساند پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۵، دوباره مهلت انجام حذف و اضافه واحدهای درسی برای همه دانشجویان فراهم خواهد شد.

دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد که زمان و نحوه اقدام متعاقبا اعلام می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.