پیام تسلیت معاون پرستاری به مناسبت شهادت مدافعان سلامت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:35
معاون پرستاری وزارت بهداشت شهادت مدافعان سلامت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت شهادت مدافعان سلامت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"انالله و انا الیه راجعون"

با قلبی سرشار از تأثر و همدردی، مصیبت وارده را به خانواده‌های معزز شهیدان والامقام، جامعه بزرگ پرستاری و مامایی و تمامی همکاران نظام سلامت تسلیت عرض می‌نمایم.

شهیدان «سیما سلیمانی» کارشناس مامایی مرکز بهداشت ملایر و «سعید مظهر» پرستار فداکار بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، آنان که در راه خدمت و دفاع از سلامت و امنیت کشور، با فداکاری و ایثارگرانه مهر تأیید بر عزم جزم نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند، راهشان پررهرو باد.

در وداع با این دلداده‌های راه حقیقت و انسانیت، ایمان داریم روحشان راهنمای مسیر خدمت صادقانه و ایثارگرانه‌مان خواهد بود و یاد و نامشان، همچون چراغی فروزان در تاریخ پرافتخار نظام سلامت، جاودانه باقی خواهد ماند.

اینجانب، ضمن ابراز همدردی و همبستگی، علو درجات و رحمت واسعه برای آنان و صبر و بردباری برای خانواده‌های محترمشان را از درگاه الهی مسألت می‌نمایم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.