عراقچی: حمله به زیرساخت‌ها تکرار شود هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:32
وزیر امور خارجه نوشت: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساخت‌های‌مان تنها بخشی از قدرت ما بود؛ تنها دلیل این خویشتن‌داری احترام به درخواست‌های کاهش تنش بود. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: پاسخ ما به حملات دیشب اسرائیل به زیرساخت‌های‌مان تنها بخشی از قدرت ما بود؛ تنها دلیل این خویشتن‌داری احترام به درخواست‌های کاهش تنش بود.

وزیر امور خارجه بیان کرد: اگر حمله به زیرساخت‌های ما تکرار شود دیگر هیچ خویشتن‌داری وجود نخواهد داشت. هرگونه پایان جنگ باید به خساراتی که به اماکن غیرنظامی وارد شده است بپردازد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.