فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر از فردا تقویت می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:49
بوشهر- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار سطح نارنجی خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر از فردا تشدید می‌شود.

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید و تندبادهای لحظه‌ای و صدور هشدار سطح نارنجی در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: از امروز تا اواخر وقت جمعه با وزش باد سواحل و فراساحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهند بود.

وی اضافه کرد: در این مدت از ترددهای دریایی به خصوص تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی خودداری و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

مساعدی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، از عصر امروز با وزش باد به‌نسبت شدید و ورود سانه بارشی در استان مواجه می شویم.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: سامانه بارشی از اوایل وقت جمعه تقویت می‌شود و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شده که احتمال ریزش باران شدید و تگرک، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و خطر وقوع صاعقه دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت احتمالی اندیشیده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.