کمک ۷۰ میلیاردی خیرین سمنانی در “جنگ رمضان

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:43
دکتر حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در جریان بازدید از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و دارای سرپرست غیرمؤثر در شهرستان شاهرود، از کمک چشمگیر خیرین به این سازمان در “جنگ رمضان” خبر داد و اعلام کرد: “مجموع کمک‌های نقدی خیرین در این اقدام جمع‌آوری کمک‌ها به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.”

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ این مقام مسئول با اشاره به لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، بر نقش بی‌بدیل خیرین در تحقق اهداف سازمان بهزیستی تأکید کرد و گفت: "این کمک‌ها، بارقه‌ای از امید را در دل کودکان و نوجوانان تحت پوشش سازمان روشن می‌سازد و یاریگر ما در ارائه خدمات بهتر به آنان خواهد بود."

دکتر حسینی همچنین از فعالیت ۵۷ مرکز و موسسه تحت نظارت سازمان بهزیستی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: "این مراکز به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات متنوع به مردم، به‌ویژه جامعه هدف بهزیستی، هستند." وی با بیان اینکه این خدمات شامل حوزه‌های مختلف حمایتی، درمانی، توانبخشی و فرهنگی می‌شود، خاطرنشان کرد: "با همکاری مسئولین استانی و شهرستان و همچنین مشارکت فعال خیرین، تلاش می‌کنیم تا هیچ نیازمندی از چرخه حمایتی سازمان جا نماند."

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه بازدید خود، ضمن دیدار چهره به چهره با کودکان و نوجوانان ساکن در خانه‌های نگهداری، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را جهت رسیدگی به درخواست‌هایشان صادر کرد. وی با تأکید بر اهمیت توجه به سلامت روان و فراهم کردن محیطی امن و شاد برای این عزیزان، بر لزوم پیگیری مستمر وضعیت آنان از سوی مدیران مراکز تأکید کرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.