هر حمله‌ای پاسخی سخت‌تر و کوبنده در پی خواهد داشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:55
شهردار تهران در پیامی در صفحه مجازی خود در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات انرژی ایران نوشت: هر حمله‌ای پاسخی سخت‌تر و کوبنده در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ، پیامی در واکنش به حملات آمریکایی_صهیونی به تاسیسات انرژی ایران صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

حمله رژیم صهیونی به تأسیسات انرژی ایران با چراغ سبز آمریکا و با تصور پاسخ محدود ایران انجام شد.

اما پاسخ شیرمردان نیروهای مسلح کشورمان چنان قاطع و گسترده بود که از اروپا تا آمریکا درد آن را احساس کردند و ترامپ ناچار به عقب‌نشینی و عذرخواهی تلویحی شد.

هر حمله‌ای پاسخی سخت‌تر و کوبنده در پی خواهد داشت و ترامپ بداند به قول شهید لاریجانی #ولش_نمیکنیم!

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.