یکی دیگر از نفرات کادرفنی ساپینتو از استقلال جدا شد

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:42
حمید عبدالوند، یکی از مربیان باشگاه فوتبال استقلال تهران از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

یکی دیگر از نفرات کادرفنی ساپینتو از استقلال جدا شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالوند که در ۱۰ دیدار پایانی فصل گذشته به کادرفنی استقلال با هدایت مجتبی جباری اضافه شده بود، در ابتدای فصل جاری نیز با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با استقلال ادامه داد، اما با وجود درخواست باشگاه و همچنین سهراب بختیاری‌زاده برای ادامه همکاری، تصمیم به جدایی گرفت تا به این ترتیب یکی دیگر از اعضای کادرفنی ساپینتو نیز از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

عبدالوند اعلام کرد: «حضور در استقلال برای من افتخار بزرگی بود و قهرمانی جام حذفی یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ام محسوب می‌شود. از آقای ساپینتو بخاطر اعتمادشان تشکر ویژه دارم و برای این باشگاه بزرگ و هواداران پرشورش آرزوی موفقیت دارم.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.