کشف بیش از ۳۶هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان زهک

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:55
زهک - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۶هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان زهک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا دلیری ظهر پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، طی کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان زهک، ماموران پلیس موفق به کشف و ضبط مقادیر ۳۶ هزار و هفتصدو پنجاه لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی سوخت های کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد، که در همین راستا یک دستگاه خودروی کشنده توقیف گردید و یک نفر فرد متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی دلالت شد.

سردار دلیری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و بر اساس وظایف ذاتی، پلیس با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهد کرد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.