حیاتی: بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی خوزستان در جنگ آسیب دید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 13:33
اهواز - سخنگوی استانداری خوزستان گفت: در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی به مناطق غیرنظامی استان،گ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ در مجموع بیش از هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز پنجشنبه در گفتگوی رسانه‌ای با اشاره به آخرین برآورد خسارات ناشی از جنگ تحمیلی رژیم‌های آمریکا و صهیونیستی در استان خوزستان اظهار کرد: براساس آخرین جمع‌بندی انجام شده تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۴، خسارات قابل توجهی به بخش‌های مسکونی، تجاری و زیرساختی وارد شده است.

وی گفت: در بخش واحدهای مسکونی، یک هزار و ۶۰۵ واحد نیازمند تعمیر و ۳۲ واحد نیز به طور کامل تخریب شده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان افزود: همچنین در بخش لوازم خانگی ۶۱۴ واحد خسارت دیده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه واحدهای تجاری نیز ۱۳۵ واحد دچار خسارت تعمیری، سه واحد تخریب کامل و ۴۴ واحد نیز در بخش سرمایه‌ای آسیب دیده‌اند.

حیاتی بیان کرد: علاوه بر این، ۳۲ سوله غیرنظامی، ۱۸ واحد اداری و ۱۷ واحد تولیدی و صنعتی نیز در جریان این حملات دچار خسارت شده‌اند.

وی تأکید کرد: روند ارزیابی خسارات همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های اجرایی برای جبران و رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان در حال پیگیری اقدامات لازم هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.