اجرای طرح «آرامش بهاری و بیعت با ولایت» در بقاع متبرکه کردستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 12:32
سنندج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از اجرای طرح ویژه «آرامش بهاری و بیعت با ولایت»در بقاع متبرکه ویژه ایام نوروز با هدف تقویت همبستگی و انتقال پیام وحدت و اقتدار نظام به جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کاروند، ظهر پنجشنبه ضمن تسلیت شهادت رهبر فرزانه انقلاب، اظهار داشت: در شرایطی که کشور با چالش‌های مختلفی روبه‌رو است، برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و مساجد استان برگزار می‌شود تا پیام وحدت، همبستگی و اقتدار نظام اسلامی به جامعه منتقل شود.

وی با اشاره به میزبانی بقاع متبرکه استان در ایام نوروز افزود: برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی، از جمله غرفه مقاومت، غرفه کودکان و پاسخگویی به مسائل شرعی، از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اماکن در این ایام است.

مدیرکل اوقاف کردستان ادامه داد: با فراخوان خیرین و بهره‌گیری از موقوفات، هزینه‌های طبخ غذای گرم، پذیرایی ساده شامل چای و شربت و سایر زیرساخت‌های رفاهی تأمین خواهد شد.

وی همچنین به معرفی بقاع شاخص استان پرداخت و گفت: در شهرستان سنندج، امامزادگان هاجر خاتون، پیر محمد و قرآن متبرکه نگل؛ در شهرستان قروه، امامزادگان سید جلال‌الدین(ع)، بابا گرگر، جعفر دلبران(ع) و پنج تن؛ و در شهرستان بیجار، امامزاده حمزه عرب(ع)، امامزاده فروغ‌الدین(ع) و امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد(ع) پیرتاج، میزبان زائران گرامی خواهند بود.

وی گفت: سایر اماکن متبرکه نیز با حضور مبلغان اعزامی فعال و آماده پذیرایی از زائران هستند.

حجت‌الاسلام کاروند تأکید کرد: این طرح از ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۵ ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.