شاهرود در آستانه سفرهای نوروزی ۹ تصادف و ۲۱ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 11:36
شاهرود- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به وقوع ۹ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۲۴ ساعت اخیر، از مصدومیت ۲۱ نفر خبر داد.

مهسا عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع ۹ سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: در این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند که متأسفانه حال یکی از مصدومان و خیم گزارش شده است.

رئیس اورژانس شاهرود ادامه داد: از مجموع مصدومان این سوانح، دو نفر کودک خردسال هستند.

عظیمی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی، اظهار داشت: افزایش تصادفات به واسطه افزایش ترافیک و تردد خودروها در ایام نوروز، محتمل است.

وی افزود: کارشناسان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شاهرود بلافاصله پس از وقوع حوادث در محل حاضر شده و اقدامات اولیه درمانی پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود در پایان خاطرنشان کرد: تمامی مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند تا روند درمانی آن‌ها ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.