کمبودی در داروهای درمان بیماران دارای عتیاد نداریم/ دستورالعمل‌ وزارت بهداشت به استان‌ها  

الف پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 09:47
رئیس انجمن صنفی درمانگران اعتیاد کشور درباره وضعیت تامین داروهای درمان اعتیاد در شرایط جنگ توضیح داد.

علی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: داروهای درمان اعتیاد در اوایل اسفندماه و پیش از شروع حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به مراکز درمان اعتیاد در سراسر کشور توزیع شده است؛ بنابراین در زمینه داروهای درمانی کاهش آسیب، کمبودی وجود ندارد. 

وی افزود: علاوه بر این نیز، وزارت بهداشت دستورالعمل‌هایی را به استان‌های مسافرپذیر صادر کرده تا نیازهای درمانی بیماران دارای اعتیاد در طول جنگ تامین شود، به طوریکه در صورت مراجعه بیماران دارای اعتیاد به مراکز درمانی، پس از اطمینان از اعتیاد افراد تا پایان جنگ نیازهای درمانی آنها پوشش داده شود. 

رئیس انجمن صنفی درمانگران اعتیاد کشور در پایان تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین نیازهای درمانی معتادان وجود ندارد و پذیرش بیماران در حال انجام است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.