به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جمالی نژاد، استاندار اصفهان در پی شهادت وزیر اطلاعات پیامی را صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است...
بسمالله الرحمن الرحیم
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون»
خبر شهادت عالم ربانی، خادم صدیق اسلام و سید سربازان گمنام امام زمان (عج) حضرت حجتالاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب رضواناللهعلیه، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید. این روحانی وارسته که سالیان متمادی از عمر شریف خویش را در مسیر خدمت به دین، مردم و آرمانهای الهی سپری کرد، سرانجام با کارنامهای آکنده از اخلاص، مجاهدت و بندگی، به لقاء پروردگار خویش شتافت.
بیتردید یاد و نام چنین عالمان خدوم و مجاهدی در دلهای مؤمنان زنده خواهد ماند و تلاشهای خالصانه ایشان در راه اعتلای ارزشهای اسلامی، ذخیرهای گرانبها در پیشگاه خداوند متعال خواهد بود. زندگی سراسر تلاش و تعهد آن شهید در عین گمنامی، الگویی ماندگار برای دوستداران راه حق و خدمتگزاران دین و سربازان امام زمان (عج) به شمار میآید.
اینجانب این ضایعه را به خاندان معزز ایشان، سربازان گمنام امام زمان (عج)، ارادتمندان و همه دلسوزان جامعه اسلامی تسلیت عرض میکنم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
رحمت و رضوان الهی بر روح بلندش باد.
مهدی جمالی نژاد
استاندار اصفهان











