به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی با اشاره به انتقال فرماندهی جنگ از آمریکا به اسرائیل و تغییر روش جنگ نوشت:
با توجه به شکست ترامپ در بازگشایی تنگه هرمز و تسلط استراتژیک ایران بر این تنگه، از این هفته فرماندهی حملات علیه جمهوری اسلامی از ایالات متحده به اسرائیل منتقل شده و نیروهای آمریکایی اکنون مطابق با برنامههای این رژیم عمل میکنند.
با این تغییر در فرماندهی، تمرکز بر ترور شخصیتهای کلیدی و فرماندهان ارشد نظامی، هدف قراردادن زیرساختهای حیاتی انرژی و حمله به نقاط بازرسی تشدید شده است.
بخش دیگری از این عملیات در شب چهارشنبه، آخرین روز سال، با فراخوانهای متعدد نتانیاهو و پهلوی برای اعتراضات خیابانی و خشونت صورت گرفت که در نهایت بهدلیل حضور گسترده مردم در خیابانهای سراسر کشور، با شکست مواجه شد.
