استقبال تبریزی‌ها از دختران وطن

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 02:47
مردم شهر تبریز با استقبالی پرشور ورود دختران کشورمان را به میهن گرامی داشتند.

استقبال تبریزی‌ها از دختران وطن

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بانوان ایران با استقبال گرم مردم تبریز وارد این شهر شد. 

تیم ملی فوتبال زنان که برای حضور در جام ملت‌های آسیا از پنجم اسفند ایران را ترک کرده و به استرالیا اعزام شده بود، چهارشنبه، ۲۷ اسفند از طریق مرز زمینی بازرگان به کشور بازگشت و مردم تبریز به در طی مراسمی باشکوه از این تیم استقبال کردند.

مراسم استقبال از بازیکنان ملی‌پوشان فوتبال بانوان کشورمان از ساعت ۲۲ و باحضور گسترده مردم تبریز در میدان ساعت برگزار شد.

مردم در این تجمع پرشکوه پرچم ایران را به همراه داشتند و با شعار‌های ملی خود ضمن حمایت از رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت از تیم ملی فوتبال زنان استقبال کردند.

بازیکنان تیم ملی در ابتدای مراسم در خیابان امام خمینی (ره) از اتوبوس پیاده شدند و از میان استقبال گرم مردم تبریز به روی سن رفتند.

چند تن از معاونین وزیر ورزش، روسای فدراسیون فوتبال و مسئولین استانی در این مراسم حضور داشتند.

مردم پایتخت نیز در طی مراسمی شامگاه پنجشنبه ۲۸ اسفند در میدان ولیعصر تهران از تیم ملی فوتبال زنان استقبال می‌کنند.

تیم ایران که برای دومین دوره جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده بود در گروه A با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی و فیلیپین هم‌گروه بود و در نهایت با سه شکست پیاپی به کار خود پایان داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.