گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه با وزرای امور خارجه ترکیه، مصر و پاکستان

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:41
سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای امور خارجه ترکیه، مصر و پاکستان، در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.
سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای امور خارجه ترکیه، مصر و پاکستان، در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو و تبادل نظر کرد.
 
به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوها، حمله امریکا و رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ایران را اقدامی در راستای تشدید تنش و بی‌ثبات‌سازی منطقه ارزیابی کرد و نسبت به ضرورت هوشیاری و هماهنگی کشورهای منطقه در قبال این تهدیدات هشدار داد.
 
عراقچی با اشاره به پیامدهای خطرناک رفتارهای بی‌پروا و تروریستی امریکا و رژیم اسرائیل، تأکید کرد جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت ملی و امنیت شهروندان خود، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.