رسانههای اسرائیلی گزارش دادند که موشک های ایران به منطقه رمتگن در قلب شهر تلآویو اصابت کرده است.

به گزارش تابناک، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج جدید حمله موشکی ایران مناطق مرکزی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. آژیرها در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی فعال شده است. این موشکها موجب چندین انفجار در تلآویو شده است.
رسانههای اسرائیلی گزارش دادند که موشک های ایران به منطقه رمتگن در قلب شهر تلآویو اصابت کرده است.
کانال ۱۱ اسرائیل اعلام کرده است دستکم در چهار منطقه از تلآویو انفجارهایی رخ داده است.
همچنین، روزنامه ایندیپندنت نوشت: پس از آنکه ایران هشدار داد بهزودی حملاتی را علیه این مراکز انجام خواهد داد، تاسیسات انرژی سراسر خلیج فارس مجبور به تخلیه شدهاند.
تهران به کارگران و شهروندان شاغل در تاسیسات واقع در عربستان، امارات و قطر خواست تا پیش از انجام حملات هوایی در ساعتهای آینده این مناطق را ترک کنند.
به دنبال حمله آمریکا و اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی ایران، قیمت نفت خام برنت، بیش از ۵ درصد افزایش یافت و به مرز ۱۱۰ دلار در هر بشکه رسید.
آمریکا و اسرائیل پیشتر از حمله به تاسیسات تولید انرژی ایران در خلیج فارس خودداری کرده بودند چرامه بیم آن میرفت این اقدام موجب واکنش تلافیجویانه شود و قیمت و عرضه نفت و سوخت را به شدت تاثیر قرار دهد.
سردار دریادار، علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه هم پس از حملات آمریکا و اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی به کارگران و شهروندان تاسیسات نفتی کشورهای منطقه هشدار داد که از آنها فاصله بگیرند.این مقام نظامی ایران تصریح کرد: بانک اهداف ایران بهروز شده و تاسیسات نفتی مرتبط با آمریکا همردیف پایگاههای آمریکایی بوده و با قدرت زیر آتش خواهد رفت.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.