۵۰ پنل خورشیدی به عشایر غرب مازندران تحویل شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:30
نوشهر - مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: ۵۰ عدد سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو منطقه غرب مازندران تحویل شد.

مصطفی بابایی در گفت وگو با خبرنگار مهر از تحویل ۵۰ عدد سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو منطقه غرب مازندران خبر داد و با اشاره به ضرورت بهره مندی از انرژی پاک و در راستای ارایه خدمات بهینه و مطلوب صنعت برق اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال، تعداد ۵۰ عدد سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر کوچ رو منطقه غرب مازندران تحویل شد.

وی تصریح کرد: این سامانه ها براساس مفاد تفاهم نامه بودجه برق روستایی سال ۱۴۰۴ و در قالب طرح بهارستان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال تحویل دامداران منطقه شد تا در مناطق بالادست و ییلاقی که امکان شبکه سازی برق در آن وجود ندارد از نعمت روشنایی بهرمند گردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.