ستاره آمریکایی استقلال: می‌خواهم در ایران بمانم

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:27
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال بانوان استقلال، با وجود پایان قراردادش درخواست تمدید اقامت خود در ایران را به باشگاه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، شیا رائل ویتست، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال بانوان آبی‌ها با وجود پایان مدت قراردادش و شرایط بحرانی کشور، تصمیم گرفت در ایران بماند.

این بازیکن حرفه‌ای و با ارزش که نقش مهمی در موفقیت این فصل دختران آبی‌پوش در رشته بسکتبال داشت، بعد از شروع جنگ تحمیلی و تعلیق مسابقات ورزشی، برخلاف دیگر بازیکنان خارجی تیم‌ها از باشگاه استقلال درخواست کرد در ایران بماند.

باشگاه استقلال ضمن موافقت با درخواست شیا رائل ویتست، پیگیر امور اداری و قانونی در جهت فراهم کردن شرایط اقامتی او است و برای میهمان عزیز ایران و استقلال آرزوی سلامتی می‌کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.