اعلام آخرین وضعیت عسلویه پس از حمله دشمن +جزئیات

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:26
اقتصادنیوز: مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: به علت حمله آمریکا و اسرائیل به تاسیسات گازی بخشی از واحدهای پالایشی دچار آسیب شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا جولایی، مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: به‌علت حمله دشمن خبیث به تأسیسات گازی ما در جنوب کشور بخشی از واحدهای پالایشی دچار آسیب شدند. 

 وی افزود: خوشبختانه همه همکاران در سلامت کامل هستند و تلفات انسانی نداشتیم. 

وی ادامه داد: همکاران شرکت ملی گاز ایران با حضور کامل در منطقه در حال عادی‌سازی شرایط هستند. شبکه گاز کشور پایدار است و در هیچ‌کدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیستیم. 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.