فرماندار قشم: تمام زیرساخت‌های حیاتی و لجستیک قشم فعال است 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:33
‌قشم - فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه تمام فعالیت‌های مردمی، اقتصادی و تجاری در جزیره قشم با روال عادی در حال انجام است، گفت: تمام زیرساخت‌های حیاتی و لجستیک قشم فعال است .

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر تیموری فرماندار شهرستان قشم،اظهار کرد: با وجود تحولات منطقه‌ای و حوادثی که در برخی نقاط رخ داده است، تمام زیرساخت‌های حیاتی بندری و لجستیکی این جزیره فعال و پابرجاست.

وی با بیان اینکه به مردم شریف و صبور قشم اطمینان می‌دهم که تمام کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی به‌طور کامل در بازار موجود است،افزود: تأمین سوخت و انرژی بدون هیچ‌گونه اختلالی در جریان است، بخش گردشگری با تمام ظرفیت فعال و آماده خدمت‌رسانی است و صیادی و تجارت بدون محدودیت و با ثبات ادامه دارد.

‌حسین امیر تیموری با قدردانی از صبر و تحمل مردم قشم گفت: مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر جزیره قشم بارها نشان داده‌اند که می‌توانند حتی در شرایط سخت، آرامش و ثبات را حفظ کنند. ما به‌عنوان دستگاه اجرایی متعهد هستیم که تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شما به کار بگیریم و هیچ‌گونه کمبودی در نیازهای اساسی شما وجود نخواهد داشت.

‌فرماندار قشم در پایان تأکید کرد: همه نهادهای اجرایی، امنیتی و خدماتی شهرستان در کنار هم برای حفظ آرامش و تأمین نیازهای مردم تلاش می‌کنند و هیچ شهروندی در نیازهای اساسی خود تنها نخواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.