۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مسجدسلیمان کشف شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 19:57
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات شهرستان شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر مقدار ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراجل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.