اطلاعیه وزارت نفت درپی حمله اسرائیل و آمریکا به پارس جنوبی

اقتصادنیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 18:30
اقتصادنیوز: برخی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی حمله موشکی دشمن صهیونی - آمریکایی دچار آسیب شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزارت نفت اعلام کرد که بعضی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) ساعت 14 و 8 دقیقه امروز (27 اسفند) هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: "تاکنون هیچ مصدومیت یا آسیب جانی بر اثر این حمله‌ها گزارش نشده و عملیات خنک‌سازی و خاموش کردن آتش ناشی از حمله‌ها در حال اجراست."

همچنین وزارت نفت تأکید که از مخاطبان گرامی درخواست می‌شود خبرهای مربوط به حمله به تاسیسات صنعت نفت را از مراجع رسمی دنبال کنند و از دامن زدن به شایعات در این باره پرهیز کنند.

اخبار تکمیلی در این باره اعلام می‌شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.