سپاه: از تأسیسات نفتی در عربستان، امارات و قطر فاصله بگیرید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 17:13
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای به افراد حاضر در اطراف پالایشگاه‌ها و میادین گازی عربستان، امارات و قطر هشدار داد از این مراکز فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ارگان نظامی کشورمان که در حال دفاع از میهن در برابر دشمن آمریکایی-صهیونی است، در بیانیه ای تصریح کرد: «به شهروندان و مقیمان در اطراف تأسیسات از جمله پالایشگاه سامرف – عربستان سعودی؛ میدان گازی الحصن – امارات متحده عربی؛ مجتمع پتروشیمی الجبیل – عربستان سعودی؛ مجتمع پتروشیمی مسیعید و شرکت مسیعید هولدینگ (وابسته به شرکت Chevron) – قطر و پالایشگاه رأس لفان (فازهای ۱ و ۲) – قطر؛

این مراکز به اهدافی مستقیم و مشروع تبدیل شده‌اند و در ساعات آینده مورد هدف قرار می‌گیرند. لذا از تمامی شهروندان، مقیمان و کارکنان خواسته می‌شود فوراً این مناطق را ترک کرده و بدون هیچ‌گونه تأخیر به فاصله‌ای امن منتقل شوند.

پیش از این، هشدارهای صریح و مکرری به حاکمان شما درباره ورود به این مسیر خطرناک و به‌قمار گذاشتن سرنوشت ملت‌هایشان داده شده بود.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.