هشدار فوری سپاه: از تأسیسات نفتی در عربستان، امارات و قطر فاصله بگیرید

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:50
سپاه هشدار داد که همگان از تأسیسات نفتی در عربستان، امارات و قطر فاصله بگیرند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تصریح کرد:

به شهروندان و مقیمان در اطراف تأسیسات از جمله پالایشگاه سامرف – عربستان سعودی؛ میدان گازی الحصن – امارات متحده عربی؛ مجتمع پتروشیمی الجبیل – عربستان سعودی؛ مجتمع پتروشیمی مسیعید و شرکت مسیعید هولدینگ (وابسته به شرکت Chevron) – قطر و پالایشگاه رأس لفان (فازهای 1 و 2) – قطر

این مراکز به اهدافی مستقیم و مشروع تبدیل شده‌اند و در ساعات آینده مورد هدف قرار می‌گیرند. لذا از تمامی شهروندان، مقیمان و کارکنان خواسته می‌شود فوراً این مناطق را ترک کرده و بدون هیچ‌گونه تأخیر به فاصله‌ای امن منتقل شوند.

پیش از این، هشدارهای صریح و مکرری به حاکمان شما درباره ورود به این مسیر خطرناک و به‌قمار گذاشتن سرنوشت ملت‌هایشان داده شده بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.