حمله خصمانه آمریکایی ـ صهیونیستی به یکی از مناطق اطراف قم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:39
قم- معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: یکی از مناطق خارج از محدوده شهری استان قم دقایقی قبل هدف حمله نیروهای متجاوز آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر،مرتضی حیدری، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، با اشاره به وقوع حمله دشمنان متجاوز آمریکایی ـ صهیونیستی به یکی از نقاط استان و خارج از محدوده شهری قم گفت: بررسی‌ها درباره جزئیات حادثه در حال انجام است.

وی افزود: این اقدام تجاوزکارانه در محدوده‌ای در اوایل اتوبان قم تهران رخ داده و تا این لحظه از خسارت‌های احتمالی جانی گزارشی دریافت نشده است. 

به گفته حیدری، تمامی دستگاه‌های امنیتی، امدادی و اجرایی استان در پی وقوع حادثه در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا با هماهنگی لازم، کنترل و مدیریت وضعیت انجام شود.  

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، از شهروندان خواست پیگیری اخبار مربوط به حوادث جنگ را تنها از مجاری رسمی دنبال کنند و از انتشار مطالب منابع غیرمعتبر به خصوص در فضای مجازی خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.