اعضای هیئت والیبال سیرجان به پویش ملی «ایران من، هلال احمر» پیوستند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:16
کرمان- رئیس هیئت والیبال سیرجان گفت: هیئت والیبال سیرجان و چند نفر از اعضای تیم فولاد سیرجان با پوشیدن لباس هلال احمر به پویش ملی ایران من جمعیت هلال احمر پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای جنگ مردم ایران به روش‌های مختلف سعی کردند همدلی خود را با یکدیگر نشان دهند، در این راستا باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران نیز با انجام کارهای فرهنگی و اقدامات دیگر همدلی خود را در میدان برای همدلی ملت ایران نشان دادند.

یکی از این اقدامات پیوستن اعضای هیئت والیبال سیرجان و تیم والیبال سیرجان به پویش ملی ایران من، هلال احمر بوده است.

ریئس هیئت والیبال سیرجان در این رابطه اعلام کرد: با توجه به شرایط جنگی کشور ضرورت دانستیم که جامعه ورزش و خصوصا اعضای هیئت والیبال شهرستان سیرجان به همراه تنی چند از بازیکنان تیم والیبال فولاد سیرجان به پویش ملی ایران من، جمعیت هلال احمر بپیوندیم.

محمدرضا شریف‌پور، افزود: این افراد با حضور در هلال احمر سیرجان به عضویت گروه داوطلبین جمعیت هلال احمر سیرجان در آمدند و با پوشیدن لباس هلال احمر، همراهی خود را در روزهای جنگ با ملت ایران نشان دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.