کشف و ضبط ۲ تن آرد قاچاق در زابل

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:26
زابل - فرمانده انتظامی شهرستان زابل از کشف و ضبط مقدار ۲ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسینعلی سنچولی ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس زابل، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی تویوتا وانت حامل بار مشکوک و با هماهنگی های لازم آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۲ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال را کشف که در این رابطه ۲ فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.