تونل زمان| استقلال جام حذفی را از دست داد/ هدیه بزرگ کاپیتان استقلال به گیلانی‌ها

خبرورزشی چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:17
استقلال از ۲۷ اسفند خاطره تلخی دارد چون جام حذفی را از کف داد.

استقلال و ملوان بندرانزلی ۲۷ اسفند سال ۱۳۶۹ برگزارکننده فینال جام حذفی آن سال بودند و با توجه به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی، خیلی‌ها آبی‌پوشان را قهرمان می‌دانستند ولی...

به‌رغم حملات فراوان استقلال، شاگردان منصور پورحیدری نتوانستند تور دروازه قوی سپید را بلرزانند و مردان بهمن صالح‌نیا در تهران ۱۲۰ دقیقه مقاومت کردند تا تعیین قهرمان به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

در ضربات پنالتی، احمدرضا عابدزاده برخلاف انتظار اصلا نتوانست توپی را برای استقلال مهار کند و شاهرخ بیانی کاپیتان ارزشمند آبی‌ها هم برای اولین و آخرین‌بار در دوران حرفه‌ای خود پنالتی خراب کرد تا استقلال در تهران و با حضور بالغ بر ۶۰هزار تماشاگر، بازی را در ضربات پنالتی با حساب ۶-۵ ببازد و کاپ را تقدیم سیروس قایقران و همبازیانش کند.

ارزش کار ملوان در آن جام وقتی بیشتر می‌شود که بدانید آن‌ها در نیمه نهایی پرسپولیس را هم شکست داده بودند.

بیشتر بخوانید: استقلال قهرمان جام حذفی شد/ اولین و آخرین جام آقای سرمربی روی نیمکت استقلال

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.