دستگیری سه نفر از اعضای گارد جاویدان و فعالین سلطنت طلب در استان قم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:13
قم- سه نفر از اعضای گارد جاویدان و فعالین سلطنت طلب قم توسط سپاه استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام، با اقدامات فنی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سازمان اطلاعات سپاه استان قم، ۳ نفر از فعالین سلطنت طلب در استان شناسایی و دستگیر شدند.

این افراد که از اعضای گارد جاویدان بودند و قصد انجام اقدامات ضدامنیتی در شبهای پیش رو را داشتند، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قبل از هرگونه اقدام زیر ضربه قرار گرفتند.

لازم به ذکر است این افراد در اغتشاشات دی ماه اخیر نیز حضور فعال داشته و تحت رصد اطلاعاتی قرار داشتند.

سازمان اطلاعات سپاه پیش از این در پیامی به افراد فریب خورده هشدار داده بود تا با معرفی خود مورد رافت اسلامی قرار گیرند، در غیر این صورت به عنوان ستون پنجم دشمن با آنها برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.