پیش بینی برداشت ۳۰ هزار تن هندوانه بهاره در شهرستان جاسک

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:13
جاسک-سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان جاسک از آغاز برداشت هندوانه از سطح یک هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمت اله عباسی راونگی در حاشیه بازدید از برداشت محصول هندوانه در جاسک اظهار کرد: برداشت محصول هندوانه از نیمه دوم اسفند ماه از زمین‌های کشاورزی دهستان گابریک بخش مرکزی شهرستان جاسک آغاز شده و تا اواخر فروردین ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی برداشت حدود ۳۰ هزار تن هندوانه در جاسک، بیان کرد: محصولات تولید شده در جاسک علاوه بر تامین نیاز استان هرمزگان به استان‌های تهران، اصفهان و فارس نیز صادر می‌شود.

سرپرست جهادکشاورزی جاسک افزود: ارقام کشت شده محصول هندوانه در این شهرستان شامل ارگون، یونیژن و b۳۲ بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.