احمد مرادی: حضور مردم پیامی به دشمنان است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 12:55
بندرعباس-نماینده مردم هرمزگان گفت: ما در این شب‌ها نشان می‌دهیم که مردم ایران در برابر تجاوزها یکپارچه هستند و از حاکمیت و نیروهای مسلح خود حمایت کامل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی، با اشاره به تحولات امنیتی، اظهار کرد: ما در این شب‌ها نشان می‌دهیم که مردم ایران در برابر تجاوزها یکپارچه هستند و از حاکمیت و نیروهای مسلح خود حمایت کامل می‌کنند.

مرادی با تأکید بر نقش مهم مردم در دفاع از تمامیت ارضی کشور، افزود: حضور پرشور شما در این تجمعات، پیامی قدرتمند به دشمنان است که اراده ملی ایران هرگز نمی‌شکند.

نماینده مردم هرمزگان از تمام هموطنان خواست تا با حضور گسترده و مستمر خود در خیابان ها ، دشمنان انقلاب و ایران بزرگ را ناامید کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.