داداشی: سامانه بارشی تا هفته آینده در خراسان شمالی فعال خواهند بود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 12:25
بجنورد- مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی از فعالیت سامانه بارشی تا هفته آینده در مناظق مختلف خراسان شمالی خبر داد.

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر جوی ناپایدار طی چهارشنبه در خراسان شمالی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بارش ها به صورت پراکنده تا بعدازظهر در پاره‌ای از نقاط به ویژه نیمه شمالی ادامه خواهد داشت و بعد آن به تدریج کاهش ابر و برای پنج‌شنبه آسمان در اکثر ساعات قسمتی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: از اواخر وقت جمعه تا شنبه صبح نوار شرقی احتمال بارش‌های پراکنده و روز یک‌شنبه با تقویت شاخص‌های همرفتی و افزایش رطوبت در اکثر نقاط احتمال بارش‌های رگباری دور از انتظار نخواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.