به گزارش همشهری آنلاین، نماهنگ «زنده باد ایران» با صدای محمد معتمدی منتشر شد. این قطعه جدیدترین اثر محمد معتمدی است که توسط مرکز هنری رسانهای نهضت و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
به گزارش همشهری آنلاین، نماهنگ «زنده باد ایران» با صدای محمد معتمدی منتشر شد. این قطعه جدیدترین اثر محمد معتمدی است که توسط مرکز هنری رسانهای نهضت و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.