ائمه جمعه و جماعت مریوان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 11:40
مریوان- ائمه جمعه و جماعت مریوان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی شهادت جمعی از مسئولان و فرماندهان کشور را تسلیت گفته و بر ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی استان کردستان، ائمه جمعه و جماعت شهرستان مریوان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی و آنچه «جنگ تحمیلی و اقدامات تروریستی علیه ایران اسلامی» عنوان شده، شهادت جمعی از مسئولان و فرماندهان کشور را تسلیت گفته و بر ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است؛ که رژیم صهیونیستی با حمایت برخی قدرت‌ها و با هدف دست‌یابی به منابع و تضعیف #ایران_اسلامی، دست به اقدامات خصمانه و حملات مختلف زده است.

در این بیانیه با اشاره به شهادت برخی فرماندهان و مسئولان کشور، از جمله دبیر شهید امنیت ملی و سردار بسیج مستضعفین، این اقدامات را محکوم کرده و آن را تلاشی برای ایجاد تفرقه و تضعیف وحدت ملی دانسته‌اند.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در برابر تهدیدها و فشارها ایستادگی کرده و از آزمون‌های مختلف با سربلندی عبور کرده است و اجازه هیچ‌گونه تعرض و سلطه بر خاک کشور را نخواهد داد.

ائمه جمعه و جماعت شهرستان مریوان در پایان با تسلیت این شهادت‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های شهدا، بر ضرورت حفظ وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.