چهارشنبه سوری بدون حریق و حادثه در جنوب شرق تهران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 10:37
ورامین- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از سپری شدن چهارشنبه‌سوری بدون حادثه حریق در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود نفری، اظهار کرد: خوشبختانه در شب چهارشنبه‌سوری امسال هیچ‌گونه حریق در سطح شهر گزارش نشد.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان افزود: این اتفاق مهم با همراهی و فرهنگ بالای مردم ورامین رقم خورد و می‌توان آن را رخدادی کم‌سابقه در سال‌های اخیر دانست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در پایان همچنین از شهروندان خواست همچنان با رعایت نکات ایمنی، آتش‌نشانی را در حفظ امنیت و آرامش شهر مساعدت و یاری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.