حضور شبانه مردم در خط مقدم خیابانها که مکمل رشادت رزمندگان است، برای مقابله با اشرار و اوباش وابسته به دشمنان و مهار کدخداپرستانی است که از جانب ترامپ«تهدید به افشا» شدند و مأموریتشان بازگرداندن مالک اشترها از شکار سران استکبار است.
به گزارش تابناک به نقل از کیهان نوشت: تا مردم در خیابانند، اشعثها بیاثرند.
مردم دانستهاند که پذیرش هرنوع مذاکره و سازش، یعنی نجات مرحب زیر زانوی حیدر. یعنی احیاء عمربن عبدود. یعنی فرصت به شیطان. یعنی تجدید قوای دشمن نیمه جان. یعنی تکرار مضاعف همه هزینهها. یعنی خیانت به مستضعفین و مظلومین استکبارزده تاریخ. یعنی آزاد کردن قاتلان ۱۶۸ دانشآموز مینابی و.... یعنی فراری دادن خوکهای آدمخوار اپستین. یعنی منفور و ملعون جهانیان شدن و یعنی فکر آن را نکردن و متمرکز شدن بر مرگ شیطان.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.