شایعه حمله به جاسک تکذیب شد؛ منشأ دود، سوزاندن لاستیک بود

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 19:50
جاسک - مسئول آتش‌نشانی جاسک با تکذیب شایعات امنیتی، اعلام کرد دود مشاهده شده در حومه شهر ناشی از سوزاندن ضایعات و لاستیک‌های فرسوده بوده است.

عباس سرماسی مسئول آتش‌نشانی شهرداری جاسک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره از برخاستن دود در حومه این شهر، اظهار کرد: عصر امروز سه‌شنبه مشاهده دود غلیظ در محدوده پشت بهشت‌زهرای جاسک موجب بروز برخی نگرانی‌ها و شایعات در فضای مجازی شده بود که بدین‌وسیله اعلام می‌شود این حریق صرفاً ناشی از سوزاندن لاستیک‌های دورریز و ضایعات بوده است.

وی با تأکید بر امنیت کامل شهرستان، افزود: هیچ‌گونه حادثه امنیتی یا حمله از سوی دشمن در سطح شهرستان جاسک صورت نگرفته است و وضعیت شهر در آرامش کامل قرار دارد. متأسفانه برخی افراد با سوءاستفاده از فضای موجود، سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند که منشأ اصلی این دود با حضور عوامل آتش‌نشانی شناسایی و کنترل شد.

سرماسی در پایان خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز جاسکی تقاضا می‌شود به شایعات بی‌اساس و اخبار منابع نامعتبر توجه نکنند و اخبار صحیح را تنها از طریق مسئولان ذیربط و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.