پویشی برای دانش آموزان؛ دل نوشته‌ای به رهبری

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 19:10
سمنان- معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای پویش دل نوشته‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژه دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان که به صورت برخط در حسینیه شجره طیبه این اداره کل برگزار شد، بر اهمیت تربیت نیروی انسانی هم‌تراز با آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: کسب رتبه اول شوراهای آموزش و پرورش استان سمنان در سال ۱۴۰۳ با اهمیت است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر به انجام این مسئولیت بزرگ نیست و نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود است افزود: تربیت نیروی انسانی با برجستگی‌های اعتقادی، اخلاقی و علمی اهمیت دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه حرکت پرشتاب علم و فناوری در کشور را عامل ترس دشمنان دانست و گفت: ارائه بسته‌های آموزشی آفلاین به دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.

محمود زاده خواستار بررسی این موضوع توسط مدیران شد و بر لزوم تحلیل محتوایی و نمرات دانش‌آموزان در پایه‌های نهم، یازدهم و دوازدهم و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس تاکید کرد.

وی به رویداد دلنوشته به رهبر که با محوریت سازمان مدارس غیردولتی در مدارس دولتی و غیردولتی در حال برگزاری است، اشاره کرد و از دانش‌آموزان خواست تا با الهام از بیانات مقام معظم رهبری در طول سال‌های گذشته، به ویژه در خصوص رژیم صهیونیستی و آمریکا، و همچنین وقایع اخیر، آثار هنری و دل‌نوشته‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.