استقلال بازیکنانش را تهدید کرد: هر بازیکنی فسخ کند، محروم می شود

همشهری آنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:52
باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی خود تاکید کرده درصورت فسخ یکجانبه قرارداد خود، با شکایت آنها به فیفا مواجه می شوند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ اگرچه در قرارداد بازیکنان خارجی استقلال بندی تحت عنوان فسخ اضطراری وجود دارد ولی باشگاه تاکید دارد که این به معنای جدایی قطعی نیست.

طی روزهای گذشته بحث‌های زیادی پیرامون جدایی بازیکنانی همچون: منیر الحدادی و سایر آسانی از استقلال مطرح شده ولی مدیران باشگاه به تمام بازیکنان خارجی خود هشدار داده اند اگر دست به چنین کاری بزنند، سر و کارشان به فیفا و دادگاه کشیده می شود! استقلالی ها تاکید دارند هیچ بازیکنی نمی تواند بدون مشخص شدن وضعیتش توسط باشگاه، به صورت یکطرفه خداحافظی کند بنابراین خارجی ها یا باید برای جدایی با استقلال توافق کنند یا منتظر روشن شدن وضعیت لیگ برتر ایران بمانند.

البته بازیکنان خارجی هم قطعا بدون هماهنگی با وکیل خود و بخش حقوقی فیفا تصمیم نمی گیرند و می دانند جدایی بدون در اختیار داشتن مدارک لازم، چقدر برایشان دردسر ساز می شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.